Met trots introduceren we mijn.Netpolis, een innovatieve digitale omgeving waarmee onze klanten eenvoudig hun verzekeringszaken online kunnen beheren. Deze nieuwe omgeving stelt gebruikers in staat om hun verzekeringspolis en -voorwaarden in te zien en te downloaden, wijzigingen door te geven en schades online te melden. Met deze lancering zetten we een nieuwe belangrijke stap in klantgerichtheid en digitale efficiëntie.
Je verzekeringen 24/7 online beheren
In een tijd waarin digitalisering steeds belangrijker wordt, speelt Netpolis in op de groeiende behoefte aan gebruiksvriendelijke en efficiënte online diensten, waarbij onze klanten meer zaken zelf kunnen regelen. mijn.Netpolis biedt onze klanten de mogelijkheid om 24/7 toegang te krijgen tot hun verzekeringsgegevens en deze zelfstandig te beheren, zonder tussenkomst van een medewerker. Dit zorgt niet alleen voor een verbeterde klantervaring, maar versnelt ook administratieve processen.
"Met mijn.Netpolis zetten we een nieuwe stap in de richting van digitale zelfredzaamheid voor onze klanten" zegt Pim Megens van Netpolis. "We begrijpen dat mensen hun verzekeringen snel en eenvoudig willen kunnen regelen, zonder wachttijden of ingewikkelde procedures".
Belangrijkste functionaliteiten van mijn.Netpolis
De nieuwe online omgeving is ontwikkeld met de klant in gedachten en biedt een scala aan nuttige functionaliteiten:
- Inzien en downloaden van polisdocumenten
Klanten hebben altijd en overal toegang tot hun actuele verzekeringspolis en voorwaarden. Hierdoor heeft klant snel inzage in de dekking polisvoorwaarden. - Online wijzigingen doorgeven
Of het nu gaat om een adreswijziging, een aanpassing in dekking of het wijzigen van een voertuig, klanten kunnen deze wijzigingen eenvoudig zelf doorvoeren. - Eenvoudig schades melden
Schadeclaims kunnen direct via mijn.Netpolis worden ingediend. Dit vereenvoudigt en versnelt het schadeproces.
Voordelen voor klanten
Met de introductie van mijn.Netpolis biedt Netpolis haar klanten aanzienlijke voordelen bij het aanvragen van een autoverzekering, motor- of bestelautopolis:
- Tijdsbesparing: Het is niet langer nodig om te wachten op documenten of de reactietijd van onze klantenservice. Alle belangrijke informatie is altijd online beschikbaar.
- Meer controle: Klanten beheren hun eigen verzekeringsgegevens en kunnen eenvoudig online wijzigingen doorgeven. Deze worden vervolgens direct, of door onze klantenservice, verwerkt.
- Snellere afhandeling van schades: Schades meldt je direct online, waardoor het product van afhandeling efficiënter en transparanter verloopt.
- Verhoogde klanttevredenheid: Bij Netpolis streven we naar een optimale klantervaring. Door de mogelijkheid om verzekeringszaken op elk gewenst moment te regelen proberen we hieraan bij te dragen.