28 april 2008
Afgelopen zaterdag is er in de uitzending van Vara's Kassa aandacht besteed aan autoverzekeringen. Ook Kassa constateert dat de premies van autoverzekeringen de laatste jaren flink gedaald zijn. De conclusie is daarom ook, niet zo verrassend, dat shoppen voor uw autoverzekering loont.
Diverse verzekeraars voeren premie verlaging door
Diverse verzekeraars hebben aantrekkelijke acties, hebben premie verlagingen doorgevoerd en zijn compleet nieuwe labels gestart om hun producten aan de man of vrouw te brengen. Er zijn de laatste tijd een aantal nieuw aanbieders bijgekomen op de markt. Fortis lanceerde Ditzo, Allianz is gestart met Allsecur en ook de Postbank heeft een autoverzekering geïntroduceerd. De laatste is welliswaar exclusief voor Postbank klanten.
Verzekeraars hopen er natuurlijk op dat bij het overnemen van een autoverzekering het hele gezinspakket naar hun maatschappij komt. Of dit werkelijk zal gebeuren is maar de vraag. Juist het internet maakt de verzekeringsmarkt transparant waardoor het eenvoudig wordt om premies van verzekeringen te vergelijken.
Ook Netpolis past autoverzekeringen voortdurend aan
Ook Netpolis volgt de bewegingen op de voet en blijft haar autoverzekeringen voortdurend aanpassen aan de markt. Zo is recentelijk de unieke AutoErbijPolis geïntroduceerd speciaal voor de tweede auto binnen het gezin en zijn de acceptatierichtlijnen voor mensen met negatieve schadevrije jaren verruimd. En het vergelijken van premies is uiterst eenvoudig.
Zoekt u ook een goedkope autoverzekering? Shoppen en overstappen naar Netpolis loont, dat hebben onze vele tevreden klanten inmiddels bewezen!